Prigovori/pritužbe klijenata

Način podnošenja i postupak rješavanja prigovora klijenata Merit agencije za nekretnine i usluge ( TOK-ANA d.o.o. )

Zadovoljni klijenti uvijek su odraz kvalitete našeg rada, zbog čega se uvijek trudimo biti ovdje za i uz Vas kako bismo zajedno izgradili uspješan partnerski odnos. Jer cijenimo Vaše mišljenje i jer nam je ono neophodno za daljnji napredak i razvijanje u skladu s Vašim potrebama i očekivanjima, i Vaši prigovori pomažu nam u poboljšanju naših usluga pa su nam u tom pogledu oni iznimno važna povratna informacija.

Ukoliko imate prigovor na poslovni odnos sa Agencijom, odnosno na naš rad i usluge, predlažemo da isti prvo pokušate riješiti usmenim putem direktno se obraćajući djelatnicima Agencije kako telefonskim putem, tako i osobno. Sporna situacija će na taj način nerijetko biti riješena puno brže i jednostavnije. U onim slučajevima kada se sporna situacija ne uspije razriješiti usmeno, prigovor možete uputiti pisanim putem i to na sljedeće načine:

poštom na adresu: Lovretska 14, 21000 Split

ili

e-mailom na adresu info@merit-property.hr

Prigovor koji zaprimimo pisanim putem treba sadržavati osobne podatke klijenta/podnositelja prigovora (ime i prezime, OIB), detaljan opis događaja/situacije na koje se prigovor odnosi uz navođenje svih relevantnih činjenica i datuma te dokaz o osnovanosti prigovora. Ukoliko prigovor ne sadrži sve potrebne informacije za njegovo rješavanje, prije upućivanja odgovora na isti zamolit ćemo Vas njegovu nadopunu.

Odgovor na prigovor poslat ćemo na isti način na koji ste Vi prigovor uputili nama ili na traženi način, osim u slučajevima kada osiguravanja zaštite osobnih podataka zahtijeva drukčiji način upućivanja odgovora. Agencija će se očitovati u zakonski određenom roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja prigovora, a ukoliko je prigovor kompleksnije prirode i/ili njegovo rješavanje uključuje treću stranu, rješavanje prigovora može trajati dulje od očekivanog. U potonjem slučaju obavijestit ćemo Vas o razlozima odgode te okvirnom vremenu u kojem možete očekivati odgovor.

Na anonimne prigovore Agencija neće odgovarati.

Ako niste zadovoljni našim odgovorom na prigovor ili rješenjem prigovora, za daljnje rješavanje prigovora stoje Vam na raspolaganju za to zakonski nadležna tijela.

Merit ( TOK-ANA d.o.o. )